مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 97-98 – sanjeshp.ir

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.1.57
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 97-98 – sanjeshp.ir

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 97-98 – sanjeshp.ir

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 97

 

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از جمله موارد پر اهمیت است که داوطلبین ثبت نام کنکور وزارت بهداشت باید از آن آگاه باشند . هر سال شاهد استقبال بسیار زیاد از ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ، از سوی داوطلبان تحصیلات تکمیلی هستیم . رشته های پرطرفدار گروه پزشکی علاقمندان بسیاری را به جهت دارا بودن جایگاه شغلی مناسب به خود جذب می کنند . کنکور ارشد وزارت بهداشت 97-98 برای دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد بصورت جامع و یکپارچه مانند سالهای قبل برگزار می گردد. داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام  و  نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایند .

جهت ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 می بایست قبل از پرداختن به مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بایداز رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آگاهی کامل داشته باشید . درادامه مقاله به شرح مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می پردازیم .

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت – نحوه ی ارسال

به اطلاع متقاضیان ثبت نام کنکور وزارت بهداشت می رسانیم که از سی ام بهمن 96 تا سیزدهم اسفند زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و نیز زمان ارسال مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری می باشد که تمام این مراحل تنها بصورت اینترنتی انجام می گیرد. شایان ذکر است که داوطلبان می توانندمورخ بیست و ششم  فروردین 97 لغایت بیست و هشتم فروردین نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود و پیشگیری از اشتباهات احتمالی در فرم ثبت نام وزارت بهداشت ، اقدام کنند . توصیه این است که قبل از ثبت نام، دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را بطور دقیق مطالعه کنید . دقت داشته باشید که وزارتخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال اشتباهات شما ندارد و نباید با آن تماس بگیرید .

جهت دانلود دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید.

 داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت لازم است مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را بر اساس مورد، بصورت کاملا خوانا و صحیح ارسال نمایید. توجه داشته باشید که در صورتی که این مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، ناخوانا ، اشتباه ، یا نادرست باشند عواقب آن متوجه خود شما خواهد بود .

شایان ذکر است از آنجاییکه کلیه مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت مانند : مدرک تحصیلی _ مدرک نشان دهنده سابقه کار _ مدرک نشان دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی _ مدرک نظام وظیفه و … توسط دانشگاهی که در آن پذیرش می شوید، اخذ می گردد ، در نتیجه به شما تاکید می گرد از ارسال اطلاعات غیر مرتبط و غیر واقعی پرهیز شود . برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت و مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانید با مرکز  مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت تماس حاصل نمایید .

جهت اطلاع از مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت با مرکز مشاوره کنکور ارشد وزات بهداشت تماس بگیرید.

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

دقت فرمایید در صورتی که پس از پذیرش در آزمون ارشد وزارت بهداشت ، در مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت شما مغایرت و اشتباهی وجود داشته باشد ، قبولی داوطلب پذیرفته شده لغو شده و طبق ضوابط و قوانین از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری بعمل می آید و با متخلف برخورد می شود . بنابر این توصیه می شود مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را به درستی ارسال نمایید .

الف : مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت جهت ثبت نام عبارتند از :

1- اسکن یک قطعه عکس 3 در 4 بدون خدشه و مربوط به سال جاری و بدون هرگونه مهر یا علامت. ابعاد عکس می بایست 311 در 411 پیکسل با فرمت jpg و حجم 21 الی 111 کیلوبایت باشد .

2- اسکن از اصل شناسنامه یعنی صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات صفحه آخر

3- اسکن از اصل کارت ملی ( توجه کنید از هر دو سمت باشد)

تذکر 1 : اگر بنا به هر دلیلی (اشتباه مسئول کافی نت یا به عمد) عکس فرد دیگری به فرم ثبت نام الصاق شده باشد، فرد مذکور بنا بر ضوابط متخلف است و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

تذکر 2 : داوطلبانی که شناسنامه یا کارت ملی خود را جهت تعویض به مراجع ارسال نموده اند می توانند اسکنی از رسید مربوطه را تهیه کنند که قابل قبول است .

تذکر 3 : با توجه به اینکه مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ارسالی شما در انتهای فرم ثبت نام اضافه می شود ، در نتیجه توصیه ما این است که از فرم ثبت نام پرینت بگیرید و تمام مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و نیز عکس را کنترل نمایید.

ب : مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت که توسط پذیرفته شدگان سهمیه آزاد می بایست ارائه شود

1- شش قطعه عکس 3 در 4

2- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه (البته تمام صفحات)

3- اصل و کپی از گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مدارکی که وضعیت نظام وظیفه شما را مشخص می کند.

4- اصل و کپی از گواهی پایان یا معافیت از طرح مربوط به فارغ التحصیلان رشته های پزشکی-دندانپزشکی-داروسازی

5- اصل و کپی از دانشنامه کارشناسی و نیز ریز نمرات و مدرکی که فراغت از تحصیل داوطلب را مشخص می کند . در ضمن دانشجویان ترم آخر تا تاریخ 31 شهریور 96 لازم است فارغ التحصیل شوند. طبیعتا عدم فارغ التحصیلی تا تاریخ مذکور عواقبی دارد که متوجه خود داوطلب است و محرومیت یک ساله را برای وی در بر دارد و از ثبت نام فرد پیشگیری می شود.

6- اصل و کپی گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های : هوشبری- بهداشت دهان – دندانپزشکی -پرستاری -علوم آزمایشگاهی-رادیولوژی-اتاق عمل – پرستاری و فوریت های پزشکی- که شامل یکی از 3 گروه زیر باشند :

  • اشخاصی که قبل از 1 بهمن 94 فارغ التحصیل شده اند.
  • اشخاصی که بعد از تاریخ 1 بهمن 94 فارغ التحصیل شده و در آزمون سال 95 شرکت کرده اند.
  • اتباع غیر ایرانی که در زمان فارغ التحصیلی، شناسنامه ایرانی دارند .

7- مدارک 2 سال سابقه کار با مدارک کارشناسی برای پذیرفته شدگان رشته های : تکنولوژی گردش خون-پرستاری اورژانس- و پرستاری مراقبتهای ویژه

پ : مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برای سهمیه رزمندگان

1- کلیه مدارک مورد نیاز تایید وزارت بهداشت که در بند الف ذکر شد.

2- اصل و کپی از مدارکی که وضعیت داوطلب را جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران مشخص می کند.

نکته مهم : در صورتیکه که مشخص شود که فرد پذیرفته شده، در هر کدم از مراحل : قبل از تحصیل، حین تحصیل یا بعد از تحصیل واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران نبوده است، علاوه بر لغو قبولی، طبق مقررات و ضوابط نیز با وی رفتار می شود.

ج : مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برای پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بقیه الله

1- کلیه مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت که در بند الف ذکر شد.

2- اصل حکم کارگزینی و یا مدرکی که وضعیت استخدام (پایور-رسمی) را مشخص کند. در ضمن این مدرک می بایست در سال 95 صادر شده باشد.

داوطلبین محترم می توانند برای بهرمندی از مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و  منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت   با شماره های 02170707024 – 02170707028 تماس حاصل نمایند .

د : مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برای استعدادهای درخشان با آزمون ورودی

1-تمام مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت که در بند الف ذکر شد .

2- نامه تاییدیه دانشگاه محل تحصیل برای کسب رتبه برتر طبق آیین نامه “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی در مورخ 89/10/21  تصویب شده .

تذکرات مهم مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت :

1- در صورتی که پذیرفته شدگان در تاریخ مقرر جهت ثبت نام به دانشگاه مربوطه مراجعه نکنند به منزله انصراف از دانشگاه تلقی شده و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست .

2- پذیرفته شدگانی که در دانشگاه ثبت نام کنند و سپس انصراف دهند یا برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه نکنند، از آزمون سال بعد برای این مقطع محروم می شوند. ( نکته : پذیرفته شدگان دانشگاه های شهریه ای مشمول این بند نیستند)

3- پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان با آزمون، می توانند با وارد کردن کد رهگیری، نتیجه را مشاهده نمایند .

4- داوطلبانی که مجاز شده اند برای انتخاب محل، دوباره کارنامه دیگری دریافت می کنند در رابطه با رشته محل هایی که انتخاب نموده اند، که جایگاه این شخص را در تمام دانشگاه هایی که انتخاب کرده نسبت به افرادی که همان دانشگاه را انتخاب کرده اند نشان می دهد .

5- داوطلبان مشمول سهمیه های ایثارگران ، رزمندگان و استعدادهای درخشان ، در صورتی که حد نصاب نمره قبولی را بدست بیاورند می توانند از سهمیه خود استفاده نمایند لذا کسانی که حد نصاب را اخذ نکنند ، مجاز به استفاده از سهمیه نمی باشند. در ضمن ممکن است شخصی که حد نصاب نمره را نیز کسب نموده است، جزء پذیرفته شدگان محسوب نشود، این به این علت است که نفرات بالاتر این سهمیه ها کل ظرفیت موجود را پر کرده اند و برای این اشخاص فرصتی نمانده است .

کانال اطلاع رسانی مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

کانال اطلاع رسانی مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

مطالب مرتبط  مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت :

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط استعداد درخشان ارشد وزارت بهداشت

دروس آزمون ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

شرایط استعداد درخشان ارشد وزارت بهداشت

مدارک مورد تایید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 97-98




تاریخ ارسال پست: جمعه 11 اسفند 1396 ساعت: 19:53
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: